Nežinote dalies kodo? - Rašykite dalys@auvika.com

Dažniausi klausimai

  • Per kiek laiko gausiu dalis?

    Įvedus dalies kodą prie kiekvieno varianto yra nurodomas preliminarus pristatymo laikas darbo dienomis iki mūsų sandėlio (pvz. 3-5 d.d., 4-8 d.d. ir pan.). 95% atveju šis pristatymo terminas yra teisingas. Dalies pristatymo terminas gali būti ilgesnis nei nurodyta, jei dalies užsakymo metu nėra sandėliuose arba ji yra ne pagrindiniame pasirinkto tiekėjo sandėlyje. 

  • Ar galima atšaukti užsakymą arba grąžinti dalis?

    Atšaukti užsakymą galima iki tol, kol jo mes nesame išsiuntę tiekėjui. Po išsiuntimo atšaukti užsakymo negalima.

     

  • Įvedus vieną dalies kodą paieškoje rodomi keli variantai, kuo jie skiriasi?

    Jei dalies kodas paieškos rezultatuose yra identiškas, dalis yra tokia pati - skiriasi tik pristatymo terminas ir kaina. 

  • Ar dalims galioja gamintojo garantija?

    Taip, dalims galioja oficiali gamintojo garantija. Daugiau informacijos skaitykite skiltyje "Garantijos sąlygos"

  • Ar galima www.avkparts.lt puslapyje sekti savo užsakymą?

    Taip, savo užsakymo būsėną galite sekti skiltyje "Sekite savo užsakymą".

    Ivędus užsakymo numerį bei elektroninį paštą, kuriuo naudojantis buvo pateiktas užsakymas galite matyti dalies užsakymo būseną: 

    • Sukurta - Dalis užsakyta, tačiau užsakymas dar neišsiųstas tiekėjams.
    • Užsakyta- Dalis yra užsakyta iš tiekėjo , užsakymas vykdomas.
    • Ruošiama - Dalis yra pakėliui į mūsų sandėlį arba yra ruošiama išsiuntimui/atsiėmimui. 
    • Gauta - Užsakymą galima atsiimti/išsiųsti
    • Atiduota - Dalis atsiimta/išsiųsta iš mūsų sandėlio